Uprzejmie informujemy, że z dniem 1 marca br. na podstawie Zarządzenia Wójta nr 158/W/2016 weszły w życie nowe zasady obejmowania patronatem honorowym Wójta Gminy Cegłów przedsięwzięć realizowanych przez podmioty na terenie Gminy Cegłów.
Honorowym Patronatem mogą zostać objęte przedsięwzięcia o szczególnym znaczeniu dla Gminy, posiadające zasięg ogólnopolski, regionalny lub lokalny. Zasady przyznawania patronatu honorowego Wójta Gminy Cegłów określa Regulamin Przyznawania Honorowego Patronatu, będący załącznikiem do w/w Zarządzenia Wójta.
Z wnioskiem o przyznanie Patronatu występuje organizator wydarzenia w formie pisemnej, który powinien być dostarczony na adres:
Urząd Gminy Cegłów
ul. Kościuszki 4,
05-319 Cegłów
Organizator wydarzenia objętego patronatem zobowiązany jest do umieszczenia na materiałach promocyjnych:
- logo patronatu (herb Gminy Cegłów lub logotyp)
- informacji, że wydarzenie odbywa się pod Honorowym Patronatem Wójta Gminy Cegłów
oraz umieszczenia w widocznym miejscu banera informacyjnego o udzielonym patronacie podczas trwania imprezy.
Sprawy z zakresu Honorowego Patronatu prowadzone są przez Wydział Administracyjno – Organizacyjny Urzędu Gminy Cegłów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 25 759 59 30.