Wnioski o oszacowanie szkód w wyniku suszy rolniczej
Wypełnione i czytelnie podpisane wnioski można składać od dn. 31 lipca 2023 r. do 07 sierpnia 2023 r. w budynku Urzędu Miasta i Gminy Cegłów – ul. Kościuszki 4, 05-319 Cegłów w godz. pracy urzędu lub za pośrednictwem platformy ePUAP na adres: /Urzad_Gminy_Ceglow/SkrytkaESP.
Prosimy o zachowanie powyższego terminu.
Wypełniając wniosek należy zwrócić uwagę, aby suma powierzchni upraw w gospodarstwie była zgodna z powierzchnią zgłoszoną do dopłat bezpośrednich.
Uwaga! Do wniosku należy dołączyć kopię wniosku o przyznanie płatności bezpośrednich na rok 2023.
W przypadku posiadania zwierząt należy dołączyć kopię zgłoszenia do Systemu Identyfikacji i Rejestracji Zwierząt (IRZ).
Szacowanie szkód odbywa się na plonach nie zebranych.
WAŻNE! Deklaracja przez producenta rolnego zgłoszenia o oszacowanie przez Komisję powołaną przez Wojewodę strat w uprawach rolnych spowodowanych przez suszę nie zastępuje złożenia przez tego producenta rolnego wniosku za pośrednictwem publicznej aplikacji.
Warunkiem oszacowania przez Komisję powołaną przez Wojewodę szkód spowodowanych przez suszę jest zgłoszenie o oszacowanie szkód zawierające podpisaną przez producenta rolnego zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych, które są niezbędną do przeprowadzenia oszacowania szkód.
Więcej informacji dostępnych jest na stronie Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie pod adresem:
https://www.gov.pl/web/uw-mazowiecki/pomoc-rolnikom-poszkodowanym-niekorzystnymi-warunkami-atmosferycznymi
W załącznikach poniżej formularz wniosku.